atom

5 kép a telefonból 71

2012.05.10. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
5 kép a telefonból 71 Tovább

Ezen a héten a vegyes kategóriából szemezgettem, elsőre rögtön jöhet egy klasszikus, a régi nagy kedvenc gyerekkoromból, a Tetris:) - a múltkor Vámpír hozta be a klubba, még-még játszanak rajta az emberek, igaz leginkább csak a nosztalgiázók:P

Kulcsot másoltattam, meg is vártam:)

Fotósoknak tetszetős alkalmi váza, benne bíborherével. Bori szedte, most már tudok a létezéséről:)

Egerben alacsonyak az emberek, a főiskola mosdójában a térdemnél voltak a piszoárok. Egyébként utána figyeltem, alig láttam magas embert:)

És az automata, ami egy étterem wc-jénél volt a falon, léte egyértelmű, hasznossága is lehet, csak fura volt, ezért le is fotóztam. Fogkefe fogkrémmel 200 forintért, ha a nagyebéd vagy a romantikus vacsora és kávé után is imponálni akarsz a 32-essel:P

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr604499072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása