atom

Bob - hörcsöggel a Föld körül

2011.10.23. 12:30 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Bob - hörcsöggel a Föld körül Tovább

Bob egy hörcsög. Többet nem mondhatok személyisége jellemzésére, mert sokkal viccesebb megnézni ezt a kisfilmet (2 perc 10 másodperces), és az alapján megismerni Bobot.

Maga a sztori nekem ici-picit kiszámítható volt, de a csattanót mondjuk nem vágtam le hamar. Aranyos kis animáció, megér 2 percet a vasárnapotokból:)

A végénél kicsit várjatok a feliratok után, 2:26-nál jön a főpoén!:)

E videót is Dani küldte:)

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr1003323655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajnal Pappa 2011.10.23. 14:48:11

ez szerintem hörcsög:) De aranyos.

Atom · http://atom.blog.hu 2011.10.23. 15:51:33

@Hajnal Pappa: Sokat gondolkodtam melyiknek kiáltsam ki, végül a tengeri mellett döntöttem:P

Hajnal Pappa 2011.10.23. 22:29:22

A vimeo tageiben is hörcsög van, tengeri malac nagyobb, meg kicsit más itt-ott. De mindegy is:)
süti beállítások módosítása