atom

Summer feelings

2011.09.24. 19:22 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Summer feelings Tovább

Az alábbi videót nézve olyan jó hangulatom lett, olyan augusztusi, nem fullasztó meleges, hanem alpokos, kirándulós. Az egész videó személyes felvételekből hivatott bemutatni egy életérzést, egyfajta promója is lehet ez egy bizonyos régiónak és persze lehet, hogy az is...

Ha promóció, akkor nagyon jó, mert én szeretnék golfozni, hőlégballonozni, Leica M6-ossal a nyakamban hegyet mászni, családdal lenni, havat látni, nagyokat ugrani, színes sütiket enni, birkákat kergetni, békésen megöregedni, vízben feküdni, naplementében pezsgőzni, siklóernyőzni, bázisugrani, gyönyörű panorámákat látni, csillagokkal stb. stb...

A hegyen felfelé egyelőre nem szeretnék futni, mert nem bírnám:P

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr43253713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2011.09.24. 21:07:21

Azok a sütik..... én is, én is! :)

Mejaa 2011.09.26. 00:13:44

Juditnak ilyen sütiket hoztam torta helyett :))

bnyhdz 2011.09.26. 00:30:00

legalábbis a zöld, azt kóstoltam
süti beállítások módosítása