atom

Tűzijáték este (2011.09.11 - Szombathely)

2011.09.12. 14:40 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Tűzijáték este (2011.09.11 - Szombathely) Tovább

Furcsa volt a tegnapi nap. Magyar dal napja volt, és igazán most éreztem először (Bonyi már sokadszor), hogy úgy vagyunk egy rendezvényen, mint látogatók s nem sajtómunkásként, akik már délután óta ott lebzselnek a színpad környékén és fotózzák a az épp játszó együtteseket. Nekem furcsa volt, hogy kimentünk egy PUF koncertre "csak úgy"... A fényképezőm nálam volt, de nem kattintottam egy képet sem, azért vittem, hogy ha a tűzijáték alatt úgy gondolnám, akkor legyen mit előkapni.

Ücsörögtünk, dumáltunk, ráénekeltük az összes dal elejére a "Nem jöttél túl korán" sort, meg rájöttünk, hogy ha a Most múlik pontosan sort kicseréled Fingottam hangosan-ra, akkor Quimbyék következő két sora még simán passzol rá:) Aztán jött a tűzijáték, és csináltam pár képet, ím:

 

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr893220760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.09.12. 15:18:22

"A fényképezőm nálam volt, de nem kattintottam egy képet sem, azért vittem, hogy ha a tűzijáték alatt úgy gondolnám, akkor legyen mit előkapni."....érdekes, kíváncsi vagyok, ha a tűzijáték alatt elő gondolsz kapni vmit, és nincs nálad a fényképező, akkor mi történik...

Mejaa 2011.09.15. 10:43:53

ezeket a képeket ugye hosszú záridővel csináltad?

Atom · http://atom.blog.hu 2011.09.15. 13:36:29

@Mejaa: 5-10 és 15 másodperces záridővel:)
süti beállítások módosítása