atom

VOLT 2011 élmények: nekem ilyen volt

2011.07.08. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
VOLT 2011 élmények: nekem ilyen volt Tovább

Kellett pár nap, hogy leüljek a gép elé és összeszedve a gondolataim, leírjam az élményeket, az idei VOLT Fesztiválról. Mondhatom azt is egyszerűen, hogy: jó volt, de azért ennél többet érdemel egy négynapos fesztivál - részemről. Idén is sajtómunkásként vettem részt az egészen, csak most sokkal aktívabban, mint tavaly, amikor csak két napra mentem. Bonyival előre beosztottuk, hogy ki milyen koncertekre fog elmenni fotózni, ezek nagy részét sikerült is teljesíteni. Cikkeink rengeteg fotóval és képgalériával: 1. nap, 2. nap, 3. nap, 4. nap, málhával megpakolt teveként ügettem végig a fesztivált, a sok fotóscuccal.

Az egészről készítettem egy összefoglaló kis videót, nálam volt a sportkamerám (ami akár szivacsként is funkcionál:P), amikor eszembe jutott elővettem egy-két snittre. Lett belőle anyag szerencsére, még úgyis, hogy sokszor utólag eszméltem rá, hogy elfeledtem rögzíteni.

Nagyon sok embert láttunk, néztünk, mert ugye az is egy jó elfoglaltság, ha leülsz és nézed, hogy kik mennek el előtted. Van szétcsúszott, részeg, csajozós, józan, buszra rohanós, eltévedt, bolyongó, egyéb szerektől önnön magában lebegő, de valójában csak érdekesen járó, földet elhagyott cuccok megtalálásának reményében vizslató, nem erre a fesztiválra való, érdekes ruhát, kiegészítőt (paróka, skótszoknya, szőrme, guminő) viselő emberek.

Érdekes arcokat lehet látni. Csináltam egy sorozatot, egy srácról, a bungee jumping darunál, arckifejezések ugrás előtt-közben-után.

"Ez a három másodperces szerelmek és az állandó wc-re járások fesztiválja." - mondtam Annamarinak aznap, amikor kicsit több sört ittam. Azért idővel idegesít, hogy nem bírsz egy koncertet sem végigállni, mert állandóan wc-re jársz. Ettől idővel már hülyét kaptam, de tényleg. A másik három napon inkább a mondat első tagja volt érvényben, a három másodperc. Ülsz, vagy állsz, teljesen mindegy, meglátod a nőt/lányt, 1-2 másodpercre szerelmes leszel és jön a harmadik másodperc, amikor már el is ment melletted, előtted, és nem látod. Persze a "szerelem" szó itt nem klasszikus értelemben vévendő. Sokszor voltunk "szerelmesek" e fesztivál alatt...

Legfurább fesztiválélmény, fotók, koncertek - tovább után.

 

Legfurább fesztiváltapasztalatom (idézem magam Hanzsnak írt sms-ből)
A bokorban vizelek, odajön mellém pár méterre a szöszi, szoknyában, dagadó keblek, majd előveszi a farkát és hugyozni kezd... - ez megtörtént. Ennyi.

Alább felsoroltam, hogy milyen koncerteken jártam, persze ezek közt volt amelyik csak 2-3 szám erejéig, volt amelyik végig marasztalt, és olyan is akadt, amit csak messziről néztem (olykor egy dal erejéig, olykor pedig húsz percig). Ez van, ha rohannod kell egyik helyről a másikra, avagy ha nem jön be, amit hallasz. Ilyen elven 45 koncerten jártam, mindről nem írok. Azért a kedvenceket most kiemelném. Az Irie Maffia koncerten nagyon tetszett a kézlengetős rész, na jó, a baszd fel a kéket alatt én is huppogtam meg nekem is volt a hands in the air.

House of Pain - annyira tetszett a zenei felhozatal, hogy a végéig maradtam. Nagyon jó, klasszikus hip hop dalok, Everlast slágerek és miegymás. Persze a Jump Around óriási őrületbe csapott át, minden és mindenki egyként ugrált, a szeizmográfok ugráltak volna a közelben. Némi videózás után én sem bírtam, hogy legalább ne rugózzak erősen. A koncert alatt meg lötyögtem illedelmesen és nagyon, mint ahogy azt egy hip hop zenén nevelkedett, de már bőgatyát és fordított baseballsapkát levedlett embernek kell.

Kiscsillag - nekem inkább pál, mint csillag, de sikerült úgy válogatni a slágerek közül, hogy maradásra bírt a banda. Álltak a férfiak, volt Teremőr, meg Menetszél is, jó koncert volt, kifejezetten élveztem. Ezen a koncerten volt egy-két érdekes mondat, ezt már írtam vasárnapra, mondatokban.

Ganxsta Zolee és a Kartel - csak fotózni ugrottam oda, de végül ott ragadtam Döglégyék buliján és beállva a közönség már nem ugrálós, de azért még fej fölött kapálózós, mutogatós soraiba örömmel nyugtáztam, hogy még mindig kívülről fújom a szövegek nagy részét, mert ugye anno nagy "ganxtás voltam":)

Emellett megismertem a !Deladap-ot, ami nagyon tetszett, megtudtam, hogy a basszusgitárt nem csak pengetni lehet (Primus), Heaven Street Seven koncerten csak egy darabig voltam, de addig is imádtam.

A Pendulumot messziről néztem, 50-60%-ban tetszett, még akkor is, ha többen úgy vélik, hogy szar volt. Ízlések és pofonok. A Mobytól hallott 1,5 dal is tetszett, jó volt az Ocho Macho koncert, együtt rohantam PASO-val a Gagarinon, tetszettek a The Ting Tings azon slágerei, amelyeket ismerek, a Hiperkarma koncertre pedig pont a kérdőjel című dal alatt értem oda és a fejem felett nekem is ott volt a kérdőjelem.

Imádtam a Nouvelle Vague lányokat, mert bájukkal elcsábítva ott is maradtam kicsit, Paul Kalkbrenner meg jó dallal indította a szettet (ezzel), viszont hiába levezetés, kicsit erőtlen volt nagyszínpadra, kisebb helyen persze nem fért volna el. Alapjáraton az ő anyaga is tetszett nekünk (Bonyi és Atom), de volt akiknek nem tetszett, ahogy a fórumokon is olvastam. Kinek a Paul, kinek a Paulné.

The Ting Tings - fonetikus angollal írt magyar szöveg. "See ass stock":)

Ami jó volt nekem ezen a fesztiválon
A szállásunk nagyon jó volt. VOLT Klub panzió - igényes, nettel, külön zuhanyzó, wc, étterem az épületben, bolt a közelben, busz a ház előtt - egyszóval tökéletes volt a szállás. Tetszett a metapay kártyás fizetőeszköz is, nem kellett vacakolni az apróval, stb, nekem bejött a fesztiválkártyás rendszer. Sokszor jó társaságom volt, így szívesen lazítottam a VIP-ben a bőrkanapékon két koncert közt, Annamarival, Gergővel és Bonyival. Ittam ingyen vodka-sprite-okat, ettem lávakövön sült hot-dogot, vettem VOLT-os nyakbavalót, amit először nem akartam megvenni, de rájöttem, hogy fesztivál után meg bánnám, hogy otthagytam.

Hazafelé, vasárnap reggel, a soproni vasútállomáson.


 

Ami rossz volt ezen a fesztiválon
Kicsit azért rossz volt, hogy munka miatt nem láttam a sokak által legjobbnak tartott Moby koncertet, elfogadtam a helyzetet, csak kicsit rossz volt hallgatni a sok élménybeszámolót. Aztán így már utólag persze elfogadtam még jobban. Majd látom még máshol az életben. A Soreii & Poolek produkció annyira nem jött át, pedig nagyon vártam, a rossz idő is közrejátszott ebben, meg az is, hogy elég későn kezdtek és már a holnapi ébredésen járt az agyam, így pár dal után otthagytam. Néha meghülyültem a tömegtől, a sok részegtől, meg rühelltem a sok várakozást a wc-knél, de fesztivál van, mi mást is várhatnék. Ezeket nem szidom, csak adott esetben utálom:P

Fesztiválkárom is lett. Dobtam egy hasast éjszaka, mert ráléptem egy műanyag flakonra és kigurult a lábam alól. Ilyenkor hátra-szaltót vet az ember, de nekem sikerült úgy vetnem a lábam, hogy hasas legyen belőle. A sötétben nem láttam, a kezem vérzett, a térdem lila, a kabátom kiszakadt, a vakum lcd-je megrepedt (egyébként más baja nem lett), és ennek tetejére még lehányták a vádlim a buszon.
Másnap ismét sikerült hasra esnem, akkor helyből indultam volna, és elakadt a lábam. Gyönyörű szép, Superman-t megszégyenítő ívelt repüléssel, kinyújtott karokkal érkeztem a földre (e testhelyzet azért volt indokolt, hogy a fényképezőgépem a kanapéra érkezzen, ahol az Ocho Machoék fogták meg és mentették ki villámként elsuhanó kezemből). Szerencsére mindenki gyorsan kapcsolt, csak egy újabb lila folt lett az eredménye.

Szerbia ha nem is, de Emir Kusturica mindenképp csatlakozzon az EU-hoz. - mondta valahogy így egy videóban egy srác. Igaza van. Király buli volt!

Koncertek, amelyeken megfordultam a négy nap alatt: Neo, Balkan Fanatik, Intim Torna Illegál, Asian Dub Foundation, Colorstar, Erik Sumo Band, Kiscsillag, Emir Kusturica & No Smoking Orchestra, My Chemical Romance, Anima Sound System, !DelaDap, Zanzibár, Primus, Akkezdet Phiai, House of Pain, Tankcsapda, Zuboly, Deák Bill Blues Band, Brains, Sum 41, Pannonia Allstars Ska Orchestra, Óriás, Fish!, Vad Fruttik, Őszibarack, Ganxsta Zolee és a Kartel, Heaven Street Seven, Quimby, Pendulum, Moby, Ocho Macho, Soreii & Poolek, Irie Maffia, Magashegyi Underground, Nemjuci, Parov Stelar Band, Pál Utcai Fiúk, Harcsa Veronika Quintet, 30Y, The Ting Tings, Hiperkarma, Thirty Seconds to Mars, Paul Kalkbrenner, Nouvelle Vague,

Jó volt. Jövőre ugyanitt! :)

Galériáim a négy napról:
Balkan Fanatik, Intim Torna Illegál, Colorstar és Erik Sumo Band
Kiscsillag, Emir Kusturica és a No smoking Orchestra, Anima Sound System, DelaDap
Zanzibár, Akkezdet Phiai, House of Pain, Deák Bill Blues Band, Tankcsapda és SUM 41
Pannonia Allstars Ska Orchestra, Fish, Ganxsta Zolee és a Kartel, Őszibarack
Heaven Street Seven, Zagar, Ocho Macho
Ocho Macho koncert
Irie Maffia, Magashegyi Underground, Nemjuci, Parov Stelar soundcheck, Pál Utcai Fiúk és Harcsa Veronika Quintet
The Ting Things, Hiperkarma, Nouvelle Vague

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr793020426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása