atom

Műrepülés, Critical Mass és tánc

2011.05.02. 17:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Műrepülés, Critical Mass és tánc Tovább

A pénteken diagnosztizált vírusos torokgyulladásom ellenére egy kicsit dolgoztam a hétvégén, mert volt egy-két program, amiről nem szerettem volna lemaradni. Az egyik ilyen a reptéren tartott műrepülő-bemutató volt Veres Zoltánnal, akinek repkedéseit már volt szerencsém párszor látni, hol a Balaton vize felett, hol Pécsett, vagy éppen Szombathelyen. A fotóra kattintva galéria nyílik:)

A reptérről sietve kellett a városba menni, mert ott a bringások gyülekeztek, Critical Mass sok-sok bringással, némi esővel, idén nem vállaltam be a gurulást, nem akartam a torkomat kikészíteni. A képre kattintva galéria láthattok.

A Critical Mass-en videóztam is, ím:

 

S persze ha már Tánc Világnapja volt pénteken, akkor a mi táncos városunk egy gálával jelentkezett, amiről most így-úgy áradozni nem tudok. Voltak olyan produkciók, amik nem nyerték el tetszésem, volt olyan produkció, ami már a könyökömön jön ki, annyiszor láttam. No meg volt sok tetszetős koreográfia is, mind a latin, mind a hip-hop, urban dance illetve a néptánc kategóriában. A jó néptáncot szeretem:)

Este még lett volna tűzijáték, de az eső és a kínzó torokfájás miatt az kimaradt. Helyette képfeldolgozás éjjelig, sebaj, mézes tea volt mellettem, az antibiotikum már hat. A diáknapokra talán megjavulok:)

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr392871817

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Horgas Judit - KRITIKUS TÖMEG 2011.05.04. 15:15:22

„Ha a radioaktív anyagok hasadása során önfenntartó láncreakció jön létre, akkor nevezik a reaktor tömegét kritikus tömegnek.”Tömegben lenni rossz: tülekedés, gorombaság, hónaljszag. Egy leküzdhetetlen, láthatatlan erő szardíniadobozba töm,...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása