atom

Ki hogy látja 4 - meccsen voltam

2011.04.19. 14:30 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Ki hogy látja 4 - meccsen voltam Tovább

Sok focimeccsre járok, de esetenként nem csak focistákat, szotyizókat és meccshelyzeteket fotózom, hanem mást is. Persze most nem bogarászom át a régi képeket, inkább majd figyelek rá, hogy előre leválogassam az ilyen képeket és akkor egyben lesznek:)

Az utóbbi időben is volt pár ilyen, válogattam párat. Ez egy például egy jellemző kép, a meccsrejárók paripái. Amiért manapság büntetnek, a macskaszemek, csengő, lámpák ill. józanság meglétét inkább hagyjuk:

Szelestén két Kovács kommentálta a meccset, elég sokat ugattak, rajtuk kívül volt még az udvarban 2-3 eb.

Rábapatyon az ikervári szélerőműpark lapátjaira figyeltem fel a távolban:

Söptén legutóbb az autómat, egy paplanernyőst és a szokásos füstgyári kéményt fotóztam le. Persze ezen képek csak úgy futva jönnek, nem is erre beállított géppel, de talán ettől lesz ez a műfaj ilyen meccs-hozadék.

Gyöngyöshermánban egy traktor dolgozott a pálya közelében:

Azért a végére legyen olyan is, ami valamelyest kapcsolódik. Egy szétszedett kerítés, háttérben a pályával:

Egy labda:

No meg két kopott reklámtábla:

Hasonló bejegyzéseim:

Ki hogy látja - meccsen voltam
Ki hogy látja 2 - meccsen voltam
Ki hogy látja 3 - meccsen voltam

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr732839553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisherold 2011.04.19. 19:44:03

az a szelestei két kovács az én vizsim rokona. ha kiengedték volna őket, elvitték volna a labdát, és vissza se hozzák. :)

-Ani- 2011.04.19. 21:43:13

Nekem is tetszett! :)

ditlzon 2011.04.20. 09:29:11

@kisherold: elképzeltem, ahogy beszállnak ők is játékba :-) lehet, velük élvezetesebb lenne a falusi meccs
süti beállítások módosítása