atom

Az út hazafelé - Way Back Home: triálvideó gyönyörű tájakon

2010.12.04. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
Az út hazafelé - Way Back Home: triálvideó gyönyörű tájakon Tovább

Szeretem az igényes extrémsport-videókat. Ádi kalauzolt el először ebbe a világba, megmutatta, hogy nem csak gördeszkás esések vannak a YouTube-on, hanem felvételek sokaságából jó zenei alapra összevágott kisfilmek is. Azóta persze eltelt sok idő és túlvagyok megannyi kisfilmen, görkoritól a biciklin át a különféle lapokig. Azt hiszem volt is már pár itt a blogomon (szörfös és gördeszkás biztosan). Szeretem ezeket nézni is, illetve megosztani is, hiszen nekem is jól esne, ha ilyenekkel foglalkoznék a nagyvilágban és egyes bloggerek a szombati videóajánlójukba csempésznének - még ha a nem is tudom meg soha, akkor is:P

A kisfilmben egy kis utazás részesei lehetünk, amelyben egy triálbringás, Danny MacAskill szebbnél-szebb tájakon át utazva ál meg egy-egy gurulásra avagy triálozásra. A mutatványok is szépek, lenyűgözők, de ugye vidéki gyerekként javarészt a tájat bámulom, meg a kameramozgásokat, a jó beállításokat, képeket. Jee. Kedvencem a halászos rész, a kikötőben. Nagyon tetszik ez a kisfilm, zeneileg is rendben van, tessék csak megnézni, és nem megijedni a videó hosszától, meg a témától. Érdemes nézni, szép lesz!

Mellesleg erre a videóra a facebook üzenőfalán bukkantam, ahol már sokan osztották, én Subiét néztem meg.

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr582484779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kodó tamás 2010.12.04. 22:32:14

fantasztikus... zene+film+mutatványok+táj+környezet frenetikus
éltem ott :) még emlékek is kötnek :)
eszméletlen. nagyon ügyes.
a vár mellett volt a sulim :)
jártam többször skye in is

érdemed tudnod hogy ott az időjárás ennek nem kedvez... 70-80%-ban párás szürke idő van. kevés az ilyen ragyogo idő. bár itt is sokszor csak gyengén süt a déli nap is...
nagyon sok meló lehetett eszméletlen...

köszönöm szépen. ez gyönyörű:)
süti beállítások módosítása