atom

5 kép a telefonból - 10

2010.12.02. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 7 komment komment
5 kép a telefonból - 10 Tovább

Ezen a héten megint égboltképeket posztolok. Igaz, most annyi kritériumot is bevontam a jellemzően napnyugtás képekhez, hogy minden fotón legyen repülőgépcsík. Az alábbi képet Kissomlyó közelében fotóztam.

Legutóbb, amikor otthon voltam anyáéknál, akkor nem csak a telefont, hanem a rendes fényképezőgépem is beüzemeltem az alábbi égbolt megörökítésére. Nagyon tetszett a rózsaszínes-lilás-kékes-és még sok színes kép. Az alábbi képen a Hold is látszik, s ha lett volna nálam mondjuk egy 800-as teleobjektív, akkor még az is látszódott volna, ahogy a repülőgép elhúz a Hold előtt:)

Az alábbi fotót Balogunyomnál csináltam. A repülő fentebb csíkol. Amióta megvettem ezt a telefonom, előszeretettel használom a kamera funkciót, mivel ez az első olyan készülékem, ami telefonos viszonylatban értékelhető képeket csinál és nem valami homályos, fátyolos pixelkupacot. A videóját a múlt héten teszteltem, de abból privát, baráti-körös kisfilm született. Na majd legközelebb:)

Szintén Kissomlyó, ugyanazon este, amelyen a második képet csináltam.

Ott meg a sok csík, ahogy a gépek összefirkálták az eget. Szeretem a gépek hagyta kondenzcsíkokat. Nem tudom miért, de valahogy bejönnek. Főleg akkor, amikor figyelek egy repülőt, ahogy épp maga mögött hagyja a fehér vonalat:)


Kérdés - idáig úgy számoztam, hogy 1.0, 2.0, 3.0 stb... Most elértem a kétjegyű számokig. Maradjak a .0 végződésnél, vagy írjam simán?
a. írd simán, úgy hogy 10
b. írd úgy, hogy 10.0
c. ne írd sehogy, fejezd be ezeket a bejegyzéseket
d. fejezd be a blogod írását és gyújtsd fel
e. lesz*rom, azt csinálsz amit akarsz

 

Tovább a poszthoz
7 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr22487182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bnyhdz 2010.12.02. 12:52:05

g: úgy kellett volna, hogy az első az 1.1, aztán 1.2, stb., így most lenne a 2.0. ettől függetlenül azért gyújtsad fel.

-Ani- 2010.12.02. 15:18:01

h: ne hallgass rájuk!
i: itthon kell kidobni a kukába :) veszélyes hulladék, nem lehet csak úgy gyújtogatni! :)

bnyhdz 2010.12.02. 15:44:50

@-Ani-: ez zöld blog, nem hagy káros anyagot maga után :D

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.12.02. 16:54:10

@-Ani-: gyanús vagy te nekem, ez majdnem egy f. csak furmányosan :)

Mejaa 2010.12.03. 14:42:13

@csacse: Te nem tudnál vigyázni egy ilyen telefonra! :P
Atom!imádom az ilyen képeidet!annyira szépek, némelyik, olyan mintha rózsaszín vattacukor lenne az égbolt <3

Atom · http://atom.blog.hu 2010.12.04. 00:26:32

@mindenki: :D

Affene. Lebuktam a rózsaszín vattacukros képeimmel, pedig a hurkapálcákat faszán lefotostoppoltam, no mindegy:P
süti beállítások módosítása