atom

Mondatokban

2010.08.29. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Mondatokban Tovább

A Balaton partján: Hirtelen érkezett a vihar a Balaton partjára. Az orkán erejű szél pillanatok alatt átrendezte a közeli büfék kerti bútorait. Az emberek menekültek a vízből, épp törölközőmért nyúltam, amikor egy idős nő kiáltását hallottam a süvítő szélben. Segítségért kiáltott, én gondolkodás nélkül futottam s visszavetettem magam a vízbe, nem törődvén semmivel, berepülő faágakkal, labdákkal, kacérkodtam a veszéllyel, hiszen rossz úszó vagyok. Az utolsó pillanatban, mielőtt örökké magával ragadta a mélység, sikerült kimentenem... ...az idős hölgy kempingszékét.

Facebookon: Ne mááááár! - üvöltöm a monitornak, amikor két ismerősöm dobálja ki ugyanazon hirdetését egymás után négyszer-ötször az üzenőfalra. Mivel már érlelődött a kiakadásom (vannak dolgok, amiket nem bírok), ezért levettem őket a hirdetés aktualitásáig az üzenőfalamról, hiszen engem úgysem érint. Grrrr!

Parkolóban: Állj! - kiáltja nekem egy nő, amikor fordulok ki kocsival a parkolóhelyről, ijesztően közel az előttem álló Volvó hátső lökhárítójához. Megálltam, mire a nő: Lehúzza az autót! - kézifék behúz, kiszállok, megnézem, úgy éreztem, hogy már elfordul, s igazam volt, hiszen a két kocsi közt volt minimum 5, de lehet, hogy 10cm is. Elfér - mondom, visszaülök, szép lassan fordulok, várom, hogy elmenjenek az autók, mire a nő: Meg kéne tanulni parkolni! - Erre behúztam a kéziféket és félig kiszállva közöltem a hölggyel, hogy ha a mögöttem lévő Passat első kereke nem az én parkolókockám vonalán lenne, és az ő Volvójának az egész hátulja nem lógna be szintén az én helyemre, akkor még esélyem is lenne megállni a Seicentóval. Azzal zártam a mondandóm, hogy: Meg kéne tanulni parkolni! :P

Teraszon: "Újság, cigi, telefon. Kávézunk, a teraszon." - szól a Heaven Street Seven Tudom, hogy szeretsz titokban című dalának első két sora, amikor épp újság volt a kezemben, a telefonom az asztalon, és cigiztem a kávém mellé. Természetesen mindezt a teraszon:)

Telefonban: Nye-nye-nye-nye-nye-nye! Nye-nye-nye-nye-nye-nye! Nekem lett igazam. Mondtam, hogy lesz 60D, Nye-nye-nye-nye-nye-nye! - mondom Bonyinak, ugyanis ő azt mondta legutóbb, hogy nem lesz ilyen sorozatú fényképgép mostanság. Azt hiszem kicsit túl sokszor néztem South Parkot, abban dicsekszik így Cartman.

Telefonban: Képzeld! Láttam ma egy faszit, akin rózsaszín fürdőruha volt, vagyis egy rózsaszín női fürdőruhaalsó. Szerintem női. Affene, tényleg női volt, mert mostanra a faszi már szoknyában van. - mondom Orsinak a telefonban, amikor a fürdőruha férfi-női mivoltának eldöntése végett afelé a pad felé fordultam, ahol a férfi ült. Időközben felvett egy top-ot és egy szoknyát is. Fura egy férfit női cuccokban látni az egyetemi gólyatábor/diáknapok idején és területén kívül. Ehhez még maradi vagyok.

Üzenőfalon: Hanzs egyik bejegyzését idézném, mert imádom e szösszenetet:
Bárpultnál:
- Egy sört kérek! ...
- Alkoholmentes jó lesz?
- Játékpénz jó lesz?

Kérésben: Ne teregesd ki a magánéletem a blogodon. Ne írd le mégegyszer a nevem. - mondja Busa, amikor... Hopp. Bocsi...

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr822252852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.08.29. 11:14:42

kempingszék :)
egyik ismerősöm facebook-on a cool lájk-kal szórakozott és egy egész oldalon csak ő volt meg a lájkjai.. szal rejtve lett, kis híjja volt h nem töröltem a csába.
annyira jók ezek a véletlenek, mint neked a dalszöveggel :) az utóbbi két hétben ez a második ilyen történet amit hallok :) a másik az volt, hogy egyik haverom nézte a narancs, tetves és dugót, mire pont akkor csöngettek a pizzával, mint amikor a videóban :D

Olya 2010.08.29. 12:52:38

Egyre agresszívabb vagy az utakon!:) Ha én vagyok a helyedben, meg is csapkodom a "hölgyet"...Lehet, hogy én vagyok az agresszívabb?!:D:D
A rózsaszín bugyis "pasi" rémképei ne kísértsenek... A holdnak köszönhetően előbb húzott el, mint te, így nem lett baj! :D Ez a lényeg! :D
süti beállítások módosítása