atom

Leégett arc és tuningautók - a balatonfüredi autós találkozón voltam...

2010.04.20. 12:38 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
Leégett arc és tuningautók - a balatonfüredi autós találkozón voltam... Tovább

Szombaton Balatonfüreden voltam márkafüggetlen autós és tuningtalálkozón. Hirtelen mást nem is tudok róla mondani. Sok autó volt, nézelődtünk, és leégett az arcom. No igen, a tavaszi napsugarak egész nap érték nyakam s arcom, ez estére látszott is. Sebaj, úgyis egész nyáron vörös a fejem (kivétel a napszemüveg helyén), szokni kell a látványt mindenkinek, még nekem is:P Képgalériám az alábbi képre kattintva nézegethető:

Csináltam videót is:

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr81936893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2010.04.21. 11:28:22

Nagyon jó a film! A képek is! :))))
süti beállítások módosítása