atom

Hatalmas velocipéd és megcsípte egy szúnyog a szemem

2009.09.21. 07:32 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
Hatalmas velocipéd és megcsípte egy szúnyog a szemem Tovább

A hétvégén kirándultunk egy jó nagyot, amiről most idő és erőnlét hiányában most nem számolok be, de egy-két nap és pótlom. Azért két képet beillesztek, ugyanis Linz-ben egy szép méretes velocipédet láttunk, amit sajnos épp nem tekert a gazdája. Bár ha rajta ült volna, akkor biztos, hogy nekiállok kamerával kergetni a fickót:)

Láttam már pár velocipédet, de azok korántsem voltak ekkorák, nagyon jól néz ki ez a darab, bár nem valószínű, hogy városban (kátyúk, padkák) javallt a használata. Egy modern velocipédet már láttam Szombathelyen, arról írtam itt.

A másik kép szúnyogos. Nem szeretem a szúnyogokat (hűha mekkora meglepetés). Általában dagadok a csípésektől, kicsit vagy épp nagyon. A kisvárosban, ahol megszálltunk sajnos volt még jó sok belőlük és persze szúnyogháló híján valószínűleg napközben beköltözött pár példány a hálószobába, még napközben. Reggel úgy keltem, hogy az orrom, a kezem, a lábam s nagyrészt mindenem tarkította egy-egy kis csípés, de legjobban talán az zavart, ami a jobb szemhéjamon volt.

Ez a kép kb két órával később készült, ezért már csak az látszik, hogy némileg vastagabb a szemhéjam, ébredéskor nem fotóztam, akkor kicsit nagyobb volt, anyáék még szörnyűlködtek is meglátva érdekes fejem. A legszebb az egészben, hogy baromira viszketett, csak nem vakartam, mert akkor valószínűleg bedurrant volna és még vörös is marad aznapra a szemgolyóbisom.. Csodás volt...

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr341396054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása