atom

Rockabilly Skoda 2 - na most közelebbről is megnéztem

2009.09.05. 11:09 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Rockabilly Skoda 2 - na most közelebbről is megnéztem Tovább

Egyszer már bejegyeztem azt a Skoda Octavia-t, amin mindenféle lángnyelvek vannak és tulajdonosa egy igazi jampi. Ezt ide kattintva olvashatjátok. Most kicsit közelebbről is megvizsgáltam az autót és tulajdonosát. Sőt, még egy (szerintem) hangulatos videót is sikerült csinálnom kettejükről:

Az autó kacifántos története, a jampi bemutatása és miegymás egy cikkben is olvasható, most nem illesztem be ide, gólyatábor van, ne haragudjatok, sok a dolgom:P

Ide kattintva olvasható a Rockabilly Skoda sztorija, amiből kiderül, hogy miképp lesz amerikai egy cseh Magyarországon:)

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr471361601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása