atom

A balatoni vidám szombat

2009.08.08. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
A balatoni vidám szombat Tovább

Még a múlt héten szombaton ugrottunk le a Verda Napok után Balatonfüredre, ugyanis szórólapokon hirdették: Gospel fesztivál lesz.

Mivel annyit tudtam a gospelről, hogy afró kóristák meg Whoopi Goldberg az apáca showban, ezért mindenképp látni akartam. Amikor beértünk Füredre épp egy szám vége felé járt a színpadon álló együttes, és nem voltak sem afrók, sem egyforma ruhába öltözött kóristák, csak pár férfi mikrofonnal, gitárral, dobbal, nádihegedűvel pont

Ekkor már eljutott az agyamig: "Ja ez is gospel műfaját tekintve." _ Aztán eltelt egy-két perc és az énekes beszélni kezdett, a tékozló fiúról, Jézusról, Istenről, az eltévedt emberekről, akik megtalálják most Jézust (mindenki, aki ott volt az alap, hogy eltévedt ember és nem találja Jézust), momentán én egy lángosost kerestem, de mindegy. Jó sokáig tartott a szónoklat, a közös imák s miegymás. Végül egy mini-vidám vasárnap lett az egészből, ami csak annyiban volt fura, hogy gospel fesztiválnak volt hirdetve szombat estére a Füredi sétányra.

Amúgy vidám vasárnapot már láttam párszor, háttérben ment, nem zavart, volt hogy figyeltem is, csak ez így ott a füredi parton nekem nem feküdt... Lehetett regisztrálni is az ima után a színpad mellett, meg támogatni is az együttest. Nem tettem, a nálam lévő 700 forintból nyakláncot vettem. Nekem ez így nem feküdt, nem tudtam, hogy ez a gospel... Túl sokszor láttam az Apáca Showt.

Most inkább hallgatom ezt.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr251287073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása