atom

*megjegyzés* - Szentivánéji tűzijáték a szimfonikusok zenéjére

2009.06.22. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
*megjegyzés* - Szentivánéji tűzijáték a szimfonikusok zenéjére Tovább

Van abban valami nem normális, hogy 2 óra 38 van és még írok egy bejegyzést, nem?
Na ja, már majdnem lefeküdtem aludni azzal a döntéssel, hogy majd reggel írok, aztán eszembe jutott, hogy mennyi dolgom lesz, így inkább most pötyögök:P Az estém vasárnap bejegyzések ápolása helyett bútorvadászattal telt (nézelődtem a neten valami szekrény után), ugyanis kezdem túlon-túl belakni a földet a szobámban. Emellett megnéztem még (újra) a Félelem és reszketést Las Vegasban-t, meg egy videót is össze kellett rakni. Elvoltam. Nos így 2 óra 41-kor már úgy érzem, hogy elég lesz beillesztenem a videóm, aztán aludni valamennyit reggel 7-ig, úgyhogy be is fejezem.

Szombaton Szentivánéj volt, szokásos tömegnyomoros buli, most nem vettem rajta aktívan részt, inkább múzeumoztam és kiállításon voltam. Erről majd később. A szentivánéji programokból kettőt néztem meg: a Savaria Szimfonikus Zenekar koncertjét, és a tűzijátékot. E kettő némileg egyben alább:

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr431200150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2009.06.22. 11:35:07

Azért is nem mentünk, mert a TV2 Tényekben bemondták, hogy Szhelyen elmaradnak a műsorok az esős idő miatt. :(
süti beállítások módosítása