atom

Keresőkifejezések v7.0 - mikkel találtak blogomra mostanában - kavalkád

2009.06.11. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Keresőkifejezések v7.0 - mikkel találtak blogomra mostanában - kavalkád Tovább

Igen gyér az utóbbi időben a keresőkifejezések humorértéke. Valahogy nem találnak extrém szókapcsolatokkal manapság a blogomra. Az olyan keresőszavak, mint a segghipnózis már csak kósza ábránd manapság. Azért akadt pár, amit kigyűjtöttem, kommentáltam. Lentebb:

pince+a+józsefvárosi+piac+alatt - biztos ott érlelik a finom kínai borokat, a 4 Tigris Pincészetben.

hazárd+megye+lordjai+dallamkürt - egyszer talán sikerül majd szereznem egyet. Tényleg a kérdés még mindig érvényes: HOL LEHET SZEREZNI/VENNI?

mennyi+szemetet+termelünk? - k*rva sokat! Tégy ellene! Ha nem tudsz, akkor legalább gyűtsd szelektíven!

én+szeretlek+pedig+büdi+vagy+youtube - először nem tudtam mi ez, aztán rákerestem. Bár ne tettem volna! Sajnos megnéztem szánalmas 13 másodpercet itt.

vissza+a+dugó+múltba - ??? szeretem, amikor az olvasóim megfejtik az ilyen összefüggéseket. Én nem értem, ti?

gyros+gitaros - nem mindegy, hogy gyors egy gitáros vagy egy görög étel

világító+bmw+hűtőrács - ennél jobb képet nem találtam

yutub+uri+geller+vicces+videok - Az az egész műsor kész röhej volt, nem is mukodott úgy, ahogy tervezték.

orrvérzés+orrfújáskor - Ha nem vagy hernyós, akkor menj el dokihoz ő meg majd elsüti. A fodrász sütővas túl vastag, ne próbáld otthon.

meztelen+gyerek -Hogy rohadnál meg...

hippi+vicc -A hippi olyan ember, akinek olyan hosszú haja van, mint Tarzannak, olyan a járása, mint Jane-nek és olyan a szaga, mint Csitának.

tólyás+festése - ugye csak festeni akarod és írni nem fogsz rá?

szuper+kamion+kepek - a legtutibb kamionképet már bejegyeztem itt

egy+atomrol+mese - egyszer volt egy atom, aki csinált egy blogot

Magyarország+én+így+szeretlek+dicsak - ne vonjuk már mindenbe be a (s)óment more

képek+a+szarról - nem elég naponta szembesülni vele?

különleges+fürdőruha -különlegesnek azt hiszem elég különleges nem?

az+élet+olyan+mint+egy+doboz+bonbon - Sosem tudhatod mit veszel ki belőle.

A Punci-szekció

A hetedik mennyország kapujára most is sokféle kulcsszóval találtak rá. Kerestek japánt, kopaszt, szőröst, kisebbségit stb. Sok volt, össze sem szedtem őket.

emós+puncik - az olyan, hogy féloldalas van fésülve rajta a fekete szőr?

öreg+puncik - kinek a barack, kinek a saláta

kígyó a punciban - ez csak akkor ciki, ha a férfi nem tud róla és a kígyó épp kifelé jön ásítva, amikor a faszi befelé tart - na abból lesz egy igazán elegáns kígyóbőr óvszer:P

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr761052804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

androméda 2009.06.11. 09:51:58

Na jót mulattam. A kommentjeid se piskóták!

Hajnal Pappa 2009.06.13. 11:21:42

Magyarország+én+így+szeretlek+dicsak
eztneeeee:D

Atom · http://atom.blog.hu 2009.06.14. 23:45:22

Ugye? A dicsak nekem is fájt...
Kommentekből is szemezhetnék néha:P
süti beállítások módosítása