atom

A blog.hu sünetel

2009.05.09. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
A blog.hu sünetel Tovább

A héten többször belefutottam ebbe a képbe a blog adminján. S akárhányszor e képre néztem nem szitkozódtam vagy forrongtam, mint amikor az "internal server error" jelenik meg, hanem csak mosolyogtam, mert olyan ari. Még akkor is, ha épp sünetel...

 E képet pankeey is bejegyezte már, megmosolyogtatott, de akkor még nem tudtam, hogy ez tényleg az új hibaüzenet:)

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr491107305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2009.05.09. 10:31:23

Édes!
Így lehet a bosszúságot mosolyra és megértésre varázsolni.

igor2 2009.05.09. 15:30:08

Hát ez nagyon jó .Gratulálok annak aki ki találta.
süti beállítások módosítása