atom

Mystery meg a többi - rockabilly hétvége

2009.03.02. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Mystery meg a többi - rockabilly hétvége Tovább

Péntek este Mystery Gang koncerten voltam a Végállomásban, túl sokan nem voltak, de azért akadt egy-két kőkemény jampi a közönség soraiban. Ahogy elnéztem az egyik Elvis-szerű figurát, akkor azért elgondolgkodtam. Láthatóan nem frissen "készült" az imidzs, így valószínű, hogy hétköznapokon is jampec a srác (Bonyi szerint autószerelő, de nekem sikerült elvonatkoztatnom Rönétől is a Made in Hungáriától, így termetre nézve azt mondtam hentes). Kedvencünk ugyanezen figura távozása volt. Libakergetővel érkezett (a régi fajta nagykerekű általában fekete színű bicikli, így néz ki (katt!)). Nincs probléma a bicikli milyenségével, csak ugye fura látvány amikor az Elvis-féle haj, kockás ing, börjakó és szögletes barkó tükrözte amerikai archív kép találkozik a magyar kerékpárgyártás manapság már csak vidéken felbukkanó világával. A koncert egyébként tetszett és jó is volt, ahogy az MG-től már megszokhattuk, a buliról írtam itt.

Szombaton Rockabilly Night volt a Savaria Moziban, egy kicsit rá is készültem az estére, már ami a frizurám illeti. Egy kis zselé, hab, hajlakk és a tükör előtt eltöltött x idő után felszárítottam a séróm, fehér ing, állított galérral, trikó, mi kell még? Jeee! Az előző esti Mystery annyira tetszett (annyira nem, mint a szeptemberi fősulis koncert), hogy egész délután rockabilly rádiót hallgattam a neten.
A szombati buli sem volt rossz, de kicsit tovább is tarthatott volna, illetve kevesen is voltak, na de mindegy, azért volt mire csörögni:) Nem mindig vannak egymás után két napon át ilyen koncertek a városban, azt gondoltam nagyobb érdeklődés övezi majd őket. A szombati buliról írtam itt.

S végül persze marad az én fejem is a beblogolandó tételek listáján. Imigyen néztem ki, s bár a frizu annyira nem is kifejező, de azért "alapanyag" híjján jóra sikeredett:) A buli után az egyik ivóba lépve így szólt egy ürge a pultnál: "Figyed má! Elvisz" - ez volt a tegnap este "csúcspontja". Király!

Mystery Gang koncert galériája ide kattintva.

Rockabilly Night galériája ide kattintva.

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr70973855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2009.03.02. 20:55:32

Hehe, styler séró.

sonny · http://karcolat.blog.hu 2009.03.02. 22:15:10

Ááááá, ez a haj :D jól áll!

pankeey 2009.03.02. 23:28:07

segszi mucso-macso!
triko nelkul probaltad mar? ugy szerintem dogosebb + viritsad a diszkoszort ;]
\o/
süti beállítások módosítása