atom

Csempésszünk egy kis színt a múltba - fekete-fehér fotó színezve

2009.02.12. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Csempésszünk egy kis színt a múltba - fekete-fehér fotó színezve Tovább

Egyesek tudják, hogy olykor-olykor szeretek szöszmötölni egyes képszerkesztő programokkal. Általában klónozom magam, ezeket ide kattintva megnézhetitek:P

Legutóbb amikor épp ráértem egy kicsit szöszmötölni, egy orosz nőről készült fekete-fehér képet színeztem ki. A képen dominálnak a "stewardess-színek", avagy kicsit légikísérős feelinget adtam a hölgynek, nekem az ugrott be elsőre erről a bőröndről, ami lehet, hogy kalapdoboz:P

Azért ezt a képet választottam colorítási alanynak, mert csinosnak találtam a szereplőjét és olyan megfoghatónak éreztem a kort, ruháiba képzelt színvilágomhoz passzolt:) Ámen.
Ugye jó lett?

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr25937435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2009.02.12. 11:32:49

Most nézem a munkahelyi gépen, hogy ezen sárgább a járda, mint akartam. Na mindegy:P

charlie 2009.02.13. 08:40:11

kicsit kék a foga :D

Törzsvendég:-) 2009.02.13. 14:29:26

Biztosan vicces kék rágót szopogatott.:-)Régen lehetett olyat kapni,vagyis nem is kék volt hanem fekete.:-)
süti beállítások módosítása