atom

Egy igazi retro-tatyó '89-es slágerekkel - bakelites supra hits-es

2008.10.14. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
Egy igazi retro-tatyó '89-es slágerekkel - bakelites supra hits-es Tovább

A múltkor a kolibuliban járva feltűnt a klubban Viki vállán egy érdekes táska, menten kaptam fotómasinámat, hogy megörökíthessem. Állítólag ez nem újdonság, de nekem mégiscsak az volt, hisz most láttam először ilyet. A megoldás nagyon egyszerű, végy egy bakelitlemez méretű kerek táskát, egy jó öreg fekete lemezt, fúrd ki négy helyen, majd szegecsekkel mehet a tatyó oldalára és kész:)
Aztán megvizsgáltam egy kicsit közelebbről is, hogy milyen lemez is fedi a táska oldalát, majd elismerően nyugtáztam, hogy jövőre már 20 éves lesz a válogatott karcgyűjtemény. Még 1989-ben vésték fel rá, talán még a szocializmusban az elvtársak a Supra Hits! válogatást, melynek "A" oldalán a következő slágerek találhatóak (hogy teljes legyen az öröm, rálinkeltem mindegyikre a youtube-ról a klippet:)
Kaoma - Lambada
Kylie Minogue & Jason Donovan - Especially for you
Holly Johnson - Americanos
Donna Summer - This time i know it's for real
Tanita Tikaram - Twist in my Sobriety
Fine Young Cannibals - She drives me crazy


Szóval szerintem tök frankó ez a tatyó, nekem nagyon tetszik:) Most pedig, hallgatom s nézem a klippeket, mert címről ugye nem ismertem meg a számokat, aztán pedig tök jók:) Nosztalgia, jee:)

ps: a Kylie&Jason számot nem ismerem

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr76712642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey 2008.10.14. 11:50:08

kicsit kar a lemezert 1x azert meghallgattam volna, hogy muzsikalnak a dalok errol a bakelitdarabrol;
attol fuggetlenul otletes megoldas;
a linkeket is koszi - bar azt hiszem ez mind megvan, szerencsere;

ps.: akkor hallgasd majd meg megegyszer, mivel ez "kulonosen neked" szol

Anyika · http://szerintem.blog.hu 2008.10.14. 13:20:39

A tatyó tényleg frankó!
A dalokról annyit: Kylie Minogue-The lokcomotion száma után évekig csak erölködött, ezt a dalt én sem ismerem, ha valaki igen, az Donovan miatt. Állandóan hamincozik a csaj.....aj jaj, hány éves lehet?
Donna Summer mindig tudta mitől döglik a légy! Jó is volt. Tetszett ez a kis nosztalgiázás!

Penya 2008.10.14. 21:55:25

Huhh, en az osszes szamot cimrol is nagyon jol ismerem:) Oreg-e vagyok. Sot ilyen tatyot is lattam mar ;)

pankeey 2008.10.14. 23:47:16

kedves Anyika, felig-meddig Donovan bacsi reven ismerni, amugy anno egy 'orokolt' magnokazettarol hallottam eloszor talan, ha nem radioban.

amugy Donna Summer-tol is mar lattam 1 olyan klip-et, melyen eleg furcsan tatogott;

de osszessegeben tobbet ertek ezek az emberek, inkabb mint a mai "megasztarok" es tarsaik

Anyika · http://szerintem.blog.hu 2008.10.15. 09:07:57

Kedves Pankeey!
Igazad van.... nem leszólni akartam, és nem magasztalni, így jött ki :)))
mind kivételes ember...
Megasztár: túl lihegett, giccs, résztvevőinek személyiség és lélekromboló.... szerintem egy igazi művész nem ott mérettetik meg! :)))
Ha belegondolunk... az a Király, akinek több telefonos "cimbije" van :(
és még ezer fortélya van a dolognak... Pünkösdi királyság :)

tompysoft · http://tompysoft.myftp.org 2008.10.17. 15:56:52

Azért egy-két elvetemült arc meghallgatta volna a B oldalt is, igaz? :D

Pankeey: az igazi kockák nem használják a 8-bites ASCII kódokat? Vagy mérnem írsz ékezeteket? :D

Atom · http://atom.blog.hu 2008.10.18. 23:59:22

Akkor én most elvetemült arc vagyok?:P
süti beállítások módosítása