atom

bloggerek közt 4 - bejegyeztek nekem (egy kis barátok közt vonatkozású szösszenet)

2008.10.10. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
bloggerek közt 4 - bejegyeztek nekem (egy kis barátok közt vonatkozású szösszenet) Tovább

A múltkoriban a lesifotós blogon nézelődve a "Pihenő a Mátyás téren" bejegyzésben, a Barátok köztből ismert Rósza Kávéház előtt ücsörgött TM. Akkor megjegyeztem a kommentekben, hogy már csak Magdus hiányzik a háttérből seprűvel.
Na most aztán megkaptam a tegnapi bejegyzésben a sepregető Magdust, vagyis inkább Mihályust, hogy eme hiányérzetem imigyen legyen kielégítve.



Muhaha, nagyot kacagtam!:) Jó érzés amikor külön a bloggernek készítenek s blogolnak képet:) Köszönöm:) Jeee!

(amúgy nem szoktam nézni a barátok köztöt, mert a második évad után meguntam ezt a "beltenyészetes"* lakóközösséget. Remélem ezzel most nem gázolok senkinek sem a lelkivilágába.)
(*ugyanazok a nők járnak/házasodnak/kavarnak egymással évről-évre, csak hol Zsolttal, hol Miklóssal, hol pedig Gézával)

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr69705654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása