atom

Schumacher a Pannónia-ringen - én is ott voltam (még a pályán is:)

2008.07.17. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Schumacher a Pannónia-ringen - én is ott voltam (még a pályán is:) Tovább

Pár hónapja Schumacher a Pannónia-ringen járt, akkor nem voltam ott, arra ezzel a bejegyzéssel reagáltam. Most ott voltam én is, fotóztam is és eleinte nem is tudtam róla:P
atom: Schumacher-pannonia-ring (0)
Köztudott avagy sem, a motorsport.photobudai.com égisze alatt havonta párszor a Pannónia-ringre járok fotózni. Tegnap is ott evett épp a pályán a fene, fotóztam ahogy szoktam, nem volt semmi rendkívüli, nekem a nézőkén keresztül nem nagyon tűnt fel, hogy az egyik seggrakétán a Schumi ül. Nem vagyok óriási F1 rajongó, ebből adódik, hogy a Schumi fun klubba sem léptem be, nem tudtam, hogy ott lesz. Szemben a helyi (szombathelyi) főbb médiumok fotósaival szemben, akik már akkor a boxban kattogtattak lelkesen, amikor én még a pályán küzdöttem a narancsárga fotósmellényre gerjedő milliónyi rovar libidója ellen. (Előnyömre váljék, hogy nem csak boxutcai képeket, hanem versenyfotókat is villanthatok:) )
Schumachert egyébként azóta kedvelem, amióta elvesztettem a McLaren-es pólómat és megjelent ez a reklám:)

Aztán bementem a versenyirodába, képek átmásol, szendvics, kávé, cigi. Egyebek után azt hallom, hogy valaki azt mondta: Schumacher. Ekkor mint a széf kódjának utolsó számjegyére fordulásakor, hangos, kattanó hang járta át agyamat, összeállt a kép: Bauer Racing, Schumacher, TV2-s kocsi a parkolóban, itt van. Hamar kaptam a gépem a nyakamba "körülnézek" címszóval, majd benéztem az 1-es boxba. Tovább nem is kellett keresni, ott volt elszállásolva. Hamar fotografálni is kezdtem, ezeket a képeket megnézhetitek az alábbi képekre kattintva.
atom: Schumacher-pannonia-ring (6) Aztán amikor a motor teljesítménygrafikonját vizsgálgatták, a másik bejárat mellett arrébbtoltam a fél tucat mobiltelefonokkal és minden egyéb képrögzítésre alkalmas eszközökkel felszerelt érdeklődő tömeget s kattintottam pár képet.atom: Schumacher-pannonia-ring (9)
atom: Schumacher-pannonia-ring (13)
atom: Schumacher-pannonia-ring (11)
atom: Schumacher-pannonia-ring (18)
atom: Schumacher-pannonia-ring (15) Aztán Viki volt olyan kedves, hogy odalibbent egy szabadabb pillanatában és aláfirkantatott két lapocskát, egyiket Zsóttinak, másikat pedig nekem, így már dedikált papírfecnim is akad az f1-es legendától:)
Sokáig nem csöpögtettem a nyálam a boxoknál, dolgoznom kellett tovább és nem arra figyelni, hogy Schumi fagyit vesz, beszélget a szerelőivel stb... A nap végére azért még összejött pár egykerekezés is:)
atom: Schumacher-pannonia-ring (23)
  További képek ide kattintva!

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr57571921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsótti · http://www.motorsport.photobudai.com 2008.07.17. 09:54:55

Hát igen, én megint lemaradtam róla... de legalább van 1 aláírásom :-)

KeLta · http://www.akelta.wordpress.com 2008.07.17. 15:27:33

Nagyon elemedben vagy Atom! :D

==T== 2008.07.18. 18:09:45

Óriási szerencséje van Doohannek, Rossinak és Stonernek, hogy a Mester csak most kezdett érdeklődni a mocizás iránt:)

Pappa 2008.07.20. 23:03:47

először a képeket néztem,azt hittem tőletek akar venni fotókat magáról,azokat nézi a laptopon,csak nemtetszik neki egy sem...:)Aztán rájöttem,hogy az nem lehet,mert ügyes az a fotós:P
süti beállítások módosítása