atom

mp3-ketyere - a legkisebb muzsikáló kocka

2007.12.18. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 6 komment komment
mp3-ketyere - a legkisebb muzsikáló kocka Tovább
Karácsony előtt gondoltam szert teszek egy mp3-lejátszóra (ilyenkor minden olyan jó árban van). Bevallom eleinte érdekesen néztem erre a lejátszóra, hisz bennem nem ébresztett akkora vágyakat a kocka forma, mint Rubik Ernőben, de  aztán nem vaciláltam sokáig, ár-méret arányában megfelelt.
Az eszközt úgy hívják, hogy CubeMp3 vagy Mp3Cube, nekem csak kocka... Természetesen ez nem az eredeti változat, az egy kicsit sokkal többe kerül, ez 2Gb-os és 10e volt, abból pedig az 1Gb-os is valahol 25-35e közt van, ennek meg is vannak a hátrányai.

A kütyü kicsit érdekesen kezeli a dalok kiírását, itt-ott karaktereket tesz be pluszként és a kör alakú kezelőszerven néha-néha a "vissza-gomb" helyett hangerőt vagy pause-t nyomunk. A designért és a méretért meg kell szenvedni. Ezért cserébe valóban nagyon pici...

Nézzük például egy érme mellett:

Az elődjéhez mérve (melyet ugyanúgy aktívan használok:P) tényleg picike, pedig azt is sokan "lekicsizték" már. Figyeljük csak meg a mellétámasztott gemkapcsot.

A kis kocka mérete egyébként 28mm oldalanként, cigisdoboznyi magas.

Anno két ceruzaelem kellett a discmanbe, vagy egy a walkmanbe, emellett kicsit röhejesen pici:P


Nem is tudom miért hajtottam rá arra, hogy minél kisebb legyen, hisz Ádi is megmondta, az pár centi itt-ott már nem számított volna. Igaza van. Nem bántam meg, de semmi többet nem nyújt, mint egy sima lejátszó, azt pedig, hogy ennyire kicsi, észre se veszem. Ugyanúgy elbújik a kabátzsebemben, mint az elődje.
Tovább a poszthoz
6 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr60266098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2007.12.18. 09:04:51

És én már élőben is láttam bibííí:D

Pappa 2007.12.18. 14:22:02

én meg már élőben is láttam már elromolni,muhahahaaaa!:D

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2007.12.18. 17:22:06

Én vagyok maga, a lejátszó, bruhaha... :P

Atom · http://atom.blog.hu 2007.12.18. 20:05:17

Wildgica: Te voltál az első a suliban aki látta:D
Pappa, mint mondtam, a designért meg kell szenvedni:P Néha túlzottan is:P
Bonyi, de kocka vagy:P

Sudi XD :D · http://sudnusi.blog.hu/ 2007.12.19. 19:34:15

hát apám akkor van szívás ha lyukas a zsebed....:D meg ha nagyok az ujjaid...

pankeey 2007.12.20. 18:38:22

en meg is fogtam :)
(hja, es koszi a megemlekezest ;))
süti beállítások módosítása