atom

Der Kdf Wagen és Hitler egyéb autói, álmai

2007.08.11. 08:02 | Atom | Szólj hozzá! 15 komment komment
Der Kdf Wagen és Hitler egyéb autói, álmai Tovább
Ha valaki nem tudná, hogy mi ez a képen, annak elárulom, hogy ez a Volkswagen bogár elődjének a Kdf Wagennek az első skicce, melyet maga Hitler készített.
Az előző Autobahn-os bejegyzésem képkeresésre adott ihletet, amikor is felfedeztem több szép képet is a neten, mint például az Auto Union D-Type-ról, melyet Hitler azért készíttetett, mert ideges volt, hogy a Grand Prix-en nincs a Bentley-nek ellenfele. A mai Audi jel egyébként az Auto Uniontól származik, mint ahogy az AUDI szóban az AU is.
Ugye milyen szép? Na ha valaki kiváncsi, akkor a 'tovább' szóra kattintva láthat még bogár előtti Wageneket és egyéb érdekes képeket:D

Ez Hitler Mercedese...
A következő kép nem jeleníthető meg, mert hibákat tartalmaz: „http://ww2.whidbey.net/jameslux/kdfwgn.jpg”.
A KDF Wagen az Autobahn-on suhan

Prototype

Berlin 1939
http://www.mynetcologne.de/~nc-baginsdi2/KdF/Erste-Wagen2-2.JPG
Prototyp VW 30 aus dem Jahre 1937: Hitler war begeistert und taufte  das Auto auf KdF-Wagen
Még egy csomó tök jó kép itt!
Tovább a poszthoz
15 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

http://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr31130417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

szélső-izé 2007.08.12. 18:02:49

Mi a külömbség Hitler Volkswagenje és a "mi" S... autónk közt?

Az hogy a német melós aki gyártotta a VW-t olyan fizetést kapott hogy nem volt szüksége hitelt felvenni azért hogy megvásárolja a VW-t.

Persze, azok számára akik manapság nem a munkájukból élnek hanem "spekulatív pénzbefektetésből" és olcsó munka-erő kihasználásából, ez mit sem számít...

Atom · http://atom.blog.hu 2007.08.12. 20:01:40

Jaja, ez így okés. Nálunk a Suzui és az Opel az elterjedt, a Csehek telivannak Skodával, a lengyelek Fiattal (az ottani gyár miatt) és még lehetne sorolni. Akik pedig spekulatív pénzbefektetésekből élnek, mindig is olyan autókkal fognak járni, ami kilóg a sorból, az adot környezetből...

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2007.08.13. 10:30:44

Én a VW autóit szeretem leginkább. És naná, hogy a "bogár" (Käfer-Beetle) a kedvencem.
Jó bejegyzés, szeretem. :)

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2007.08.13. 10:33:24

Én a VW autóit kedvelem leginkább. A "bogár" (Käfer-Beetle) meg a legcsodásabb. Fúdeimádom. :D
Jó bejegyzés, szeretem. ;)

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2007.08.13. 10:34:49

Én a VW autóit kedvelem leginkább. A "bogár" (Käfer-Beetle) meg a legcsodásabb. Fúdeimádom. :D
Jó bejegyzés, szeretem. ;)

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2007.08.13. 10:35:58

Ehh, bocsi, eddig nem nyomta el a kommentjeimet, most meg idetette az egészet. :S

Atom · http://atom.blog.hu 2007.08.14. 00:17:51

Megvan az egyik leglelkesebb olvasóm:D

kobra · http://www.kobra68.mindenkilapja.hu 2007.09.10. 09:42:21

Gyönyörűséges pici bogár, egy nagy ember nagy álma...
Kobra

crosser 2007.09.14. 21:31:05

Én csak annyit szeretnék hozzá szólni, hogy az egyik magyar csatornán ahol dokumentumfilmeket sugároznak, ott az egyik adásban volt szó erről:
Hitler egy autótervezőt fett föl, hogy tervezzen egy autót az átlagembereknek is, ám az eredeti terv szerint kicsit szögletes lett volna a VW „bogár”, ám Hitler egy-két ceruzavonással, átalakította, lekerekítette.

Kicsit meglepődtem, mert eddig ezt én sem tudtam. Szóval Adolf Hitlernek köszönhetjük a VW bogár gömbölyded alakját.

Bonyi Z. · http://piv.pivpiv.dk 2007.09.15. 14:48:21

Hitlernek nem köszönnék meg semmit, de most nem is ez a lényeg...
Egy kis törióra: tervezője Ferdinand Porsche volt (igen, ez az a Porsche), aki egy olyan autót szeretett volna, ami kényelmes, erős, ami az egyik legfontosabb, hogy olcsó. Ezeket a terveket 1931-ben fejezte be Porsche. Hitler 1933-ban, a hatalomra jutása után magához hívatta, és egy népautó tervezésére adott megbízást (tudjátok, a propaganda mindenek előtt). Az elvárások között többek között az volt, hogy legalább 100km/h-s sebességre legyen képes, és az is, hogy ne haladja meg az ára az 1000 márkát. Írhatnék még sokmindent, de egy a lényeg: a tervek a megrendeléskor már készen voltak, így Hitlernek ehhez sok köze (szerencsére) nem volt.

KOKO0606 2008.08.20. 17:50:54

Nem is tudom,a mi drága politikusain a jobbak,vagyAdolf volt?De a lényeg,hogy a bogár (VW) régóta a kedvencem,főleg ha egy 911.-es Porshe motor dübörög benne!

T4KK 2008.09.14. 17:07:29

ha ők nyerik a világháborút ma jobb lenne a világ

Móni · http://johi.freeblog.hu 2008.09.16. 15:56:29

igen, akkor legalább akkora sötétség lenne, mint a buksidban... félelmetes...:S

igor2 2008.09.17. 19:32:09

A bogarat is sokan fikázák úgyan úgy mint a trabantot.Én nem értem miért szerintem mindegyik úgyan olyan jó kis járgány.

Lexus IS250D (törölt) 2009.02.15. 10:33:39

@Móni:
De nálad sikeres volt az agymosás, nehezen tudod rejteni. Ha akarod, tartok neked egy kis történelemórát, kicsit más szemszögből, hátha gyújt egy kis fényt ott benn...
Igen, ugyanis akkoriban volt egy ember, akit érdekelt a népe, a német nép felemelkedése és jóléte volt az egyik célja. Az agyonköpködött kommunisták is többet foglalkoztak a néppel és megfizethető autóban gondolkodtak. Így lett a Trabant, akinek volt, az egy nagyszerű élménnyel lett gazdagabb. Ma meg marad a véget nem érő hitel és a Zsuzsika esiksznégy. Pártunknak és Kormányunknak erre tellett...