atom

Levelezési lista - amcsi gyógyszerpromó

2007.08.05. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Levelezési lista - amcsi gyógyszerpromó Tovább
Nem tudom, hogy milyen levelezőlistára keveredett fel az e-mail címem, nem tudom, hogy kik és vajon miért küldözgetik ezt nekem, de már vagy tízszer megkaptam mindenféle idegen címről ezt a képet. Lehet, hogy az e-mailnickem az oka, mert a sickboy betegfiút jelent és ezek meg valamilyen szerek. Nem ismerem őket, nem tudom, hogy mennyire hivatalosak és mennyire nem, de hát ez van... 24 vagyok, Viagrára még nincs szükségem, a többi nélkül is eléldegéltem idáig, szerintem ezek után is menni fog, ha nélkülözöm őket... De nem szeretem ezeket a leveles listákat. Csak azt tudnám, hogy a tíz email-címből melyikre kéne küldenem és milyen szöveggel üzenetet, hogy leszálljanak rólam?!
Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr96129999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása